سفارش بسته بندی محصول

بسته بندی چگونه می تواند در کسب و کار به شما کمک کند؟ بسته بندی محصول چیست و چرا باید به آن توجه کرد؟ چه کاربردهایی پشت این بسته بندی ها وجود دارد؟ این سوال ها و البته سوال های دیگر ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد و از خودتان بپرسید که بسته بندی محصول چه نقشی در خرید و فروش و چیزهای دیگر دارد. وقتی محصولات خود را بسته بندی می کنید و آن ها را در یک جعبه خاص و لوکس به دست مشتری می رسانید، نشان دهنده این است که بسته بندی محصول برای شما امر بسیار مهمی است.

وقتی از جعبه ها استفاده می کنید تا کالاهای خود را بسته بندی کنید، برای محصول خود احترام قائل شده اید و با این کار می توانید به دیگران ثابت کنید که کالای شما بسیار لوکس و باکیفیت است؛ به همین دلیل باید داخل جعبه ای بسیار زیبا بسته بندی شود. ما هم در این مقاله قصد داریم شما را با بسته بندی محصول، کاربرد های بسته بندی، انواع آن و چیزهایی از این قبیل آشنا کنیم. اگر شما هم می خواهید محصولات تان را بسته بندی کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

بسته بندی محصول چیست

بسته بندی محصول چیست؟

پک کردن چیست و چگونه می تواند به ما کمک کند؟ شاید بخواهید بدانید که بسته بندی چه موضوع مهمی است که این طور می تواند به شما در فروش بیشتر، مراقبت و … کمک کند. ما هم در این بخش قصد داریم بگوییم بسته بندی چیست و چگونه می تواند شما را یاری دهد.

بسته بندی را می توان به جعبه ای زیبا و لوکس تشبیه کرد که برای مراقبت بیشتر از محصول تولید می شود؛ البته که بسته بندی در تمام کسب و کارها مورد استفاده است و شما می توانید از پک کردن به طور مستقیم در زمینه ای که فعالیت می کنید، بهره بگیرید. بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل بعد از تولید کالا است و شما باید بتوانید از جعبه های فوق العاده ای برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید. بهره گیری از بسته بندی می تواند به شما کمک کند تا از محصول خود در برابر عواملی مانند آلودگی ها، نور خورشید، آب، رطوبت و … مراقبت کنید.

اگر محصول شما دارای بسته بندی مناسب و زیبایی باشد، می تواند باعث شود که محصول شما با کیفیت اولیه به دست مشتری برسد؛ یعنی در راه ضربه ای نمی بیند، الودگی وارد آن نمی شود و البته باعث می شود تا کالای شما ظاهر زیباتری پیدا کند؛ این گونه جذابیت کالا بالاتر می رود و در ادامه فروش شما نیز افزایش خواهد یافت. اگر بسته بندی محصول درست انتخاب شود و شما بتوانید جعبه ای سازگار با کالا تولیدی تان را خریداری کنید، می توانید به سود بالایی برسید.

بسته بندی محصول و دلیل نیاز ما به آن

کالایی که تولید کرده اید، نیاز به بسته بندی دارد؛ جعبه ای که برای این کار انتخاب می کنید، می تواند نشان دهنده ارزش کالا شما باشد؛ اما ما در این بخش قصد داریم دلیل نیاز کسب و کارها به بسته بندی محصول را بازگو کنیم. اگر شما متوجه شوید که این پک کردن ها تا چه اندازه می تواند برای شما موثر باشد، از بهترین آن ها استفاده خواهید کرد. در ادامه به دلایل نیاز کسب و کارها به بسته بندی محصول اشاره خواهیم کرد.

بسته بندی محصول و دلیل نیاز ما به آن

• شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود کسب و کارها از بسته بندی استفاده کنند، از لحاظ مراقبتی است؛ یعنی جعبه ها و بسته بندی محصول شما به طور کامل از کالای داخل خود در برابر تمام عوامل مخرب مراقبت خواهد کرد. البته اگر بسته بندی را درست انتخاب کرده باشید؛ در غیر این صورت ممکن است پک کردن هیچ سودی به شما نرساند. انتخاب درست بسته بندی محصول می تواند ناجی کسب و کار شما باشد.

• پک محصول شما اگر جذاب و لوکس باشد، می تواند بیشتر از هر چیزی نظر افراد را به خود جلب کند؛ بسته بندی محصول شما می تواند بیشتر از هر چیزی باعث فروش بیشتر کالاهای شما شود. پس با انتخاب زیباترین و مناسب ترین پکیج، می توانید خرید و فروش محصولات تان را بیشتر کنید.

• همان طور که می دانید در زمینه های مختلف شرکت های بسیاری نیز وجود دارند که هر یک از آن ها با یکدیگر در رقابت می باشند؛ وقتی بسته بندی انتخابی شما درجه یک باشد، می توانید از رقیبان تان پیشی بگیرید. وقتی رقیب در کسب و کارتان زیاد است، باید از مرحله تولید تا بسته بندی همه باکیفیت باشند؛ بسته بندی محصول با جعبه های منحصر به فرد می تواند باعث شود که فروش شما از رقیبان تان بیشتر شود.

مطالعه کنید :  فروش هاردباکس آماده | سفارشات : 09302732718

• یکی دیگر از آرزوهای تولیدکنندگان این است که برند آن ها به یک برند جهانی تبدیل شود و شرکت آن ها به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تبدیل شود. شما می توانید با داشتن بسته بندی مناسب با یک تیر چند نشان بزنید؛ هم از کالا خود مراقبت کنید و همچنین برندسازی کنید. داشتن یک برند معتبر می تواند یکی از بزرگ ترین خواسته های شرکت های در حال کار باشد. داشتن بسته بندی مناسب و زیبا می تواند سبب پیشرفت شما شود.

• با داشتن پک مناسب شما می توانید کالاهای خود را خیلی راحت تر از چیزی که فکر می کنید به سایر شهرها و البته کشورها ارسال کنید؛ با داشتن یک بسته بندی محصول زیبا و مستحکم می توانید کار صادرات را آسان تر از چیزی که فکر می کنید، انجام دهید.

با دلایلی که گفته شد، می توانید متوجه شوید که چرا به پک کردن کالا نیاز است؛ با توجه به مواردی که گفته شد، شما می توانید یکی از بهترین بسته بندی ها را انتخاب کنید و با استفاده از آن ها به رشد بسیاری برسید. با توجه به این که انواع بسته بندی ها مختلف است و شما باید یکی از آن ها را انتخاب کرده، پس در هنگام انتخاب با دقت بسیار زیادی تصمیم گیری کنید تا در هنگام پک کردن دچار مشکل نشوید. با توجه به این نکات و دلایل گفته شده، شما می توانید یک پکیج بسیار جذاب برای مشتری تان ایجاد کنید.

بسته بندی محصول و مشخصات منحصر به فرد آن

 

بسته بندی محصول و مشخصات منحصر به فرد آن

هر کالایی که در بازار تولید می شود دارای مشخصات و ویژگی های خاصی است که با توجه به این ویژگی ها می توان آن ها را انتخاب کرد. پک کردن نیز دارای خصوصیت های منحصر به فردی است که هر یک از آن ها می توانند شما را مجاب کنند که یکی از این جعبه های پک را خریداری کنید. برخی از این خصوصیات منحصر به فرد بسته بندی محصول عبارتند از:

• وقتی شما از پک برای محصولات تان استفاده می کنید، طول عمر و ماندگاری آن ها را افزایش خواهید داد؛ اگر از جعبه های باکیفیتی برای بسته بندی استفاده کرده اید، می توانید بیش از یک سال محصولات را داخل آن پکیج ها نگهداری کنید. قرار گرفتن کالاها داخل این پک ها می تواند کمک بسیار زیادی به نگهداری هر چه بیشتر محصول داخل آن ها بکند.

• با بهره گیری از این پک ها حمل و نقل محصولات برای شما آسان تر خواهد شد؛ وقتی از این جعبه ها استفاده می کنید، می توانید کالاها را خیلی راحت تر به سراسر کشور و حتی سایر کشورها ارسال کنید. دلیل دیگر این که، این بسته بندی ها می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر جعبه ها را داخل ماشین قرار دهید. جابه جایی آن ها نیز به دلیل شکل بسته بندی می تواند راحت تر باشد.

• شما می توانید اطلاعات محصول و البته اطلاعات شرکت را با استفاده از این بسته بندی ها به مشتریان انتقال بدهید؛ با چاپ موارد گفته شده می توانید اعتماد آن ها را نیز به خود جلب کنید؛ با ذکر این موارد روی جعبه های بسته بندی می توانید راه ارتباطی بین خودتان و مشتریان ایجاد کنید.

• جعبه هایی که برای بسته بندی استفاده می شوند، قابل بازیافت هستند؛ یعنی می توان گفت شما می توانید از آن ها دوباره استفاده کنید یا آن ها را بازیافت کرده و این گونه به طبیعت نیز آسیبی نخواهد رسید. ما برای بقا و ادامه زندگی به طبیعت احتیاج داریم، پس بهتر است از پکیج هایی استفاده کنیم که می توانند به طبیعت کمک کنند و به آن آسیبی نرسانند.

تمام مواردی که ذکر شد، گوشه ای از نقاط قوت و مشخصات بسته بندی ها می باشند و شما می توانید با بهره گیری از آن ها با تمام ویژگی های این بسته بندی ها آشنا شوید. مزیت های بالای بسته بندی محصول باعث شده تا بتوان از آن ها در زمینه های بسیاری استفاده کرد. شما می توانید با توجه به این موارد یکی از بهترین انواع پکیج ها را انتخاب کرده و از آن بهره گیری کنید.

مطالعه کنید :  خرید جعبه مقوایی آماده و اختصاصی

بسته بندی محصول و بهترین نوع آن

بسته بندی محصول و بهترین نوع آن

همه ما به دنبال بهترین ها هستیم و می خواهیم با بهره گیری از این ها باعث پیشرفت کسب و کار خودمان شویم؛ یکی از سوال هایی که همیشه پرسیده می شود، این است که بهترین نوع بسته بندی محصول کدام است؟

بهترین نوع بسته بندی آن نوعی است که بتواند با محصول شما سازگار باشد و به شما در پک کردن هر چه بهتر کمک کند؛ شاید جعبه ای که برای کسب و کار شما بهترین است در کسب و کار دیگری جوابگو نباشد و نتواند باعث پیشرفت آن شغل شود. پس بهترین برای شما می تواند بدترین برای دیگران باشد؛ استفاده از بهترین جعبه های بسته بندی می تواند مزایا بسیاری برای شما داشته باشد. بهتر است قبل از خرید به این فاکتورها توجه کنید؛ این موارد عبارتند از:

• وزن و اندازه کالا

قبل از این که خرید خود را انجام دهید، بهتر است به این موضوع توجه کنید که آن جعبه قرار است برای چه محصولی با چه ابعادی انتخاب شود. با در نظر گرفتن این موضوع می توانید خرید به صرفه تر و البته مفید تری داشته باشید. هر چه وزن کالا بالاتر باشد، جعبه نیز باید از استحکام بیشتری برخوردار شود.

• نوع کالا

این که شما چه محصولی را تولید می کنید بسیار مهم است؛ برای مثال برخی از کالاها باید در معرض دید باشند، پس بهتر است نوع بسته بندی که انتخاب می کنید، طوری باشد که کالای شما دیده شود. پس باید بسته بندی محصول ها طوری انتخاب شوند که با کالا شما هماهنگ و سازگار باشند.

نوع بسته بندی محصول شما باید به گونه ای باشد که بتواند از همه لحاظ باعث جذب مشتریان شود؛ در این صورت محصولات شما در قفسه های فروش درخشان خواهند بود و نظر همه را به خود جلب خواهند کرد. این گونه شما به سود خواهید رسید. پس بهترین بسته بندی محصول می تواند همان بدترین نیز باشند؛ این به نوع کالای تولیدی شما بستگی دارد.

بسته بندی محصول و انواع آن

بسته بندی انواع مختلفی دارد و شما می توانید یکی از آن ها را وابسته به نوع کالاهای تان انتخاب کنید؛ این نوع روش هم دارای انواع مختلفی است و شما می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. تمام این مدل ها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند و مزایا و معایب زیادی نیز دارند؛ انتخاب شما باید وابسته به نوع کالا، وزن، ابعاد، متریال و البته ارزشی که کالا دارد وابسته باشد؛ شما باید بتوانید آن ها را با هم هماهنگ کنید. بهتر است بسته بندی محصول شما طوری انتخاب شود که ارزش کالا شما بالاتر رود. در این بخش به شما انواع بسته بندی محصول ها را معرفی خواهیم کرد و شما می توانید از بین آن ها یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

1. جعبه پلاستیکی

یکی از انواع بسته بندی محصول، جعبه های پلاستیکی است؛ پلاستیک یکی از بهترین متریال هایی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن محصولات خود را بسته بندی کنید. استفاده از پلاستیک برای بسته بندی می تواند نقاط قوت بسیار زیادی داشته باشد؛ پلاستیک بسیار انعطاف پذیر است و شما می توانید جعبه ها را در هر شکل و اندازه ای تولید کنید. این ویژگی یکی از مهم ترین دلایل استفاده از جعبه های پلاستیکی می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا از این جعبه ها استفاده شود، سبک بودن و دوام بالای آن ها می باشد. به همین دلیل است که از بسته بندی های پلاستیکی بسیار استفاده می شود؛ شما می توانید از آن ها دوباره و به نحوی دیگر بهره گیری کنید. سبک بودن هم می تواند در حمل و نقل کالا به شما کمک بسیار زیادی کند.

این جعبه ها در دو شکل مات و شفاف تولید می شوند و شما می توانید یکی از آن ها را وابسته به نیازتان انتخاب کنید؛ اگر می خواهید محصول تان کاملا دیده شود، پس بهتر است از نوع شفاف این جعبه ها استفاده کنید و برعکس. بیشتر پلاستیک ها در برابر حرارت و ضربه مستحکم هستند و شما می توانید از آن ها در هر زمینه ای بهره گیری کنید. البته لازم به ذکر است که این نوع بسته بندی محصول دارای یک عیب نیز می باشد و آن هم این است که این باکس های پلاستیکی به سختی بازیافت می شوند و تقریبا 9 یا 10 درصد پلاستیک ها بازیافت خواهند شد.

2. بسته بندی شیشه ای

شیشه یکی از فوق العاده ترین متریال هایی است که مردم از آن سال های زیادی است که استفاده می کنند؛ بیشتر ما ترجیح می دهیم که از شیشه ها و بسته بندی های شیشه ای برای پک کردن مایعات استفاده کنیم. از شیشه برای جابه جا کردن مواد غذایی نیز استفاده می شود؛ به دلیل این که آلودگی ها و مواد سمی را وارد خود نمی کند. همچنین یکی از ظروفی است که برخی از ابزارآلات پزشکی با آن ها جابه جا می شود. وقتی از شیشه برای پک کردن استفاده می کنید، مواد تازه تر خواهند ماند و زود خراب نخواهند شد.

مطالعه کنید :  جعبه اماده چه فرقی با جعبه سفارشی دارد؟

اگر قصد دارید از شیشه برای پک استفاده کنید، باید بگوییم که شیشه دارای ظاهر بسیار لوکس و شیکی است و به همین دلیل شما می توانید از آن برای بسته بندی محصول بهره گیری کنید. شیشه دوستدار محیط زیست است و شما می توانید به طور کامل آن ها را بازیافت کنید و به طور دیگر و جای دیگر از آن ها بهره بگیرید. اما لازم به ذکر است که این ها دارای معایبی نیز هستند؛ برای مثال حمل و نقل آن ها به دلیل شکننده بودن دشوار است. برای تولید شیشه به حرارت و انرژی بالایی نیاز است و هزینه تولید نیز بسیار بالا می باشد.

بسته بندی مقوایی

3. بسته بندی مقوایی

یکی دیگر از پرطرفدار ترین نوع پکیج ها، مقوا است؛ متریالی که ردپای آن را می توان همه جا دید و از آن بهره گیری کرد. پک کردن با استفاده از مقوا دارای مزایا بسیار زیادی است و شما می توانید از آن در بیشتر کسب و کارها استفاده کنید. مقوا نیز انعطاف پذیری خوبی دارد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد. مقواها دارای مقاومت خوبی هستند و در برابر ضربه بسیار مستحکم می باشند؛ شما نیز می توانید از آن ها برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید.

اما این جعبه ها نیز نقاط ضعفی دارند که می توان به مقاومت آن ها در برابر آب و رطوبت اشاره داشت. البته که این جعبه ها نیز در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستند ولی استحکام آن ها مانند سختی دو مدل قبلی نیست. پس بهتر است آن ها را در جایی بسته بندی کنید که آب به آن جا نفوذ نداشته باشد. برخی از جعبه های مقوایی مانند هاردباکس ها می توانند مقاومت خوبی در برابر آب نیز داشته باشند.

4. بسته بندی فولادی

شاید خیلی از شما با پک های فولادی آشنا نباشید؛ به دلیل این که آن ها برای جابه جایی موادی مانند نفت و … استفاده می شوند، برای مثال بشکه های نفت. این بشکه ها از فولاد ساخته شده اند و برای حمل و نقل برخی از مواد، بسیار مهم و مفید واقع شده اند. از این نوع پک ها می توانید به صورت متداول استفاده کنید.

این نوع بسته بندی مقاومت بالایی دارد و شما می توانید از آن در تمام آب و هواها بهره گیری کنید؛ این موضوع باعث شده تا بتوان از پک های فولادی استفاده های زیادی در برخی از صنایع مهم کرد. بیش از 70 درصد از این پک های فولادی نیز قابل بازیافت هستند؛ برای بسته بندی محصول های حساس نیز می توانید از این نوع پکیج ها استفاده کنید. این مدل نیز دو عیب دارد؛ یکی این که فولاد وزن بالایی دارد و یکی از گران قیمت ترین انواع در این زمینه می باشد.

این 4 مدل برخی از مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع بسته بندی هستند و شما می توانید وابسته به نوع کسب و کارتان یکی از آن ها را انتخاب و استفاده کنید؛ فقط باید حواستان باشد که چه مدلی می تواند برای شما به صرفه تر و مفیدتر باشد. با انتخاب درست می توانید به سود زیادی برسید؛ هر یک از این جعبه ها دارای مزایا و البته معایب منحصر به فردی هستند که می تواند به شغل شما کمک بسیاری کند.

بسته بندی محصول و قیمت آن

بسته بندی محصول و قیمت آن

همان طور که در بخش قبل گفته شد، این پکیج ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آن ها متریال خاص خودشان را دارند؛ شاید شما هم به دنبال قیمت این جعبه ها باشید تا یکی از مقرون به صرفه های آن ها را خریداری کنید. قیمت این جعبه ها به دلایل زیادی فیکس نیست و تحت شرایط های خاصی ممکن است تغییر کند. به همین دلیل شاید نتوان قیمت دقیق برای این جعبه ها اعلام کرد و در هر ساعت ممکن است قیمت آن ها بالا و پایین شود.

برای مثال ممکن است به دلیل متریالی که در تولید یک جعبه استفاده شده است قیمت ها متفاوت باشند؛ یا این که آن باکس از چه شرکتی با چه برندی ساخته شده است. قیمت روز بازار نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت؛ شما باید قبل از خرید این پک ها به تمام موارد مهم توجه کرده و سپس یکی از بهترین پکیج ها را برای کسب و کار خود خریداری کنید. بهتر است خرید خود را با تعداد بالا انجام دهید تا مقرون به صرفه تر باشد.

فروشگاه اینترنتی جعبه آمادهمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه اینترنتی جعبه آماده

جهت مشاوره تخصصی و سفارشات با شماره های زیر تماس بگیرید : 09302732718 - 09905637890

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *