لیست قیمت هاردباکس

هاردباکس کلمه ای آشنا برای اکثریت کسب و کارها است؛ جعبه های سختی که می توانند به شما کمک بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش بکنند. مشاغل مختلف می توانند با خرید این جعبه ها در بخش فروش بیشتر چندین قدم پیشرفت کنید. هاردباکس ها بسیار متفاوت هستند و شما می توانید هر یک از آن ها را در کسب و کار خاصی استفاده کنید. این جعبه ها به قدری دارای قیمت مناسبی هستند و به اندازه ای تفاوت دارند که شما می توانید به راحتی آن ها را انتخاب کرده و از آن جعبه ها در کسب و کارهای مختلفی استفاده کنید.

مشاوره و سفارش کم و عمده هاردباکس  : 

برای سفارش تماس بگیرید --> 09905637890

قیمت هاردباکس ها می تواند به شما کمک کند که راحت تر انتخاب کنید؛ یعنی شما می توانید آن ها را با توجه به قیمت هاردباکس ها گروه بندی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. با این که قیمت هاردباکس ها می تواند متفاوت باشد ولی این شما هستید که انتخاب می کنید. جعبه های سخت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند به شما در نوع بسته بندی، ارسال، فروش و حتی خرید محصولات کمک بسیار زیادی کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با لیست قیمت هاردباکس ها و این که آن ها چه کاربردها و ویژگی هایی دارند، آشنا کنیم. شما نیز می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع و قیمت هاردباکس ها یکی از آن ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که تنوع این جعبه ها به قدری بالاست که شاید برخی اوقات دچار اشتباه شویم.

قیمت هاردباکس و چگونگی تصمیم گیری برای خرید آن

قیمت هاردباکس و چگونگی تصمیم گیری برای خرید آن

همان طور که اشاره کردیم این جعبه ها دارای تنوع بسیاری هستند و شما باید بتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید؛ اما سوال اینجاست که چگونه و با توجه به چه فاکتورهایی هاردباکس ها را خریداری کنیم؟ ما در این بخش به مواردی اشاره خواهیم کرد که می توانند کمک بسیار زیادی به شما در انتخاب بهتر و به صرفه تر کنند. این گونه شما می توانید راحت تر تصمیم بگیرید و یکی از این جعبه ها را خریداری کنید.

• توجه به کسب و کار

قبل از خرید این باکس های مستحکم، باید به شغل خودتان توجه کنید؛ یعنی بررسی کنید که چه نوع کالایی با چه ویژگی هایی قرار است داخل آن جعبه ها بسته بندی شود. با توجه به این که این باکس ها انواع مختلفی دارند، پس می توانند پاسخگوی نیاز تمام خریداران باشند و قادرند که نیاز شما را بر طرف کنند. پس قبل از خرید به نوع کالا توجه داشته باشید.

• وزن و ابعاد کالا

شما باید به طور دقیق وزن تقریبی کالا و اینکه در چه ابعادی تولید می شود را داشته باشید؛ برای مثال زیورآلات وزن کم و البته ابعاد کوچکتری دارند؛ پس جعبه ای که برای آن ها انتخاب می شود نیز باید دارای ظرافت باشد. اما وقتی می خواهید داخل آن جعبه ها چیزی مانند لباس یا تلفن همراه بسته بندی کنید، باید برای هر کدام باکس ها متفاوتی را در نظر داشته باشید. در این صورت است که کسب و کار شما می تواند موفق باشد؛ اما اگر باکس ها اشتباه انتخاب شوند، ممکن است به شغل شما آسیب نیز برسانند.

• شرکت تولیدکننده

قبل از این که جعبه ها را خریداری کنید بهتر است به این که چه کسی جعبه را تولید می کند نیز توجه داشته باشید؛ مهم است که بدانید جعبه ها با چه نوع دستگاهی و با چه مواد اولیه ای تولید می شوند. این گونه می توانید درباره کیفیت جعبه ها خاطر جمع باشید؛ شرکت تولید کننده جعبه ها بسیار مهم است؛ به دلیل این که قیمت هاردباکس ها، انواع آن و … به آن ها بستگی دارد.

این موارد در کنار هم می توانند به شما کمک کنند که یکی از بهترین جعبه ها را خریداری کنید؛ شما باید فاکتورهای دیگر را نیز در نظر بگیرید؛ البته این ها فقط گوشه ای از موارد مهمی هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشت. برای این که خرید بهتری داشته باشید، باید به این فکر کنید که چه فاکتورهایی می توانند به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مطالعه کنید :  سفارش اینترنتی جعبه فوری

قیمت هاردباکس ها و بهترین مرکز فروش آن

یکی دیگر از سوال هایی که می تواند برای خریداران مهم باشد این است که جعبه ها را از کجا بخریم؟ این سوال یکی از اساسی ترین سوال ها است؛ به دلیل این که خرید از برخی از فروشگاه ها می تواند ضرر بزرگی به کسب و کار بزند. پس بهتر است قبل از خرید به نکاتی توجه کرد که این موارد می توانند به شما کمک بزرگی کنند تا خرید به صرفه تری داشته باشید. البته که پیدا کردن مرکز فروش جعبه ها می تواند کار دشواری باشد؛ به این دلیل که قیمت هاردباکس ها، متریال آن ها و تمام این موارد با یکدیگر متفاوت است و کار را کمی برای خریداران سخت می کند.

قیمت هاردباکس ها و بهترین مرکز فروش آن

بهتر است قبل از خرید مراقب این باشید که شرکت تولیدکننده چه سابقه ای در این کار دارد و تجربه او در ساخت هاردباکس چقدر است؟ شما می توانید با یک جستجو در سایت های مختلف یکی از بهترین جعبه ها که می تواند برای شما کارساز باشد را خریداری کنید.

مرکزی برای شما مفید است که جعبه ها را با بهترین متریال و مقاوم ترین حالت ساخته باشد؛ فروشگاهی می تواند ایده آل باشد که قیمت هاردباکس هایش مناسب است و می تواند با مشتری ارتباط خوبی برقرار کند. مرکز خریدی خوب می باشد که دارای تجربه ساخت باکس های مختلف را دارد؛ با توجه به این موضوع که تجربه می تواند در 2 یا در 10 سال به دست آمده باشد. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد، شما می توانید بهترین جعبه را از ایده آل ترین مرکز هاردباکس ها با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت هاردباکس و ویژگی های منحصر به فرد آن

جعبه های سخت می توانند کمک بسیار زیادی به شما در فروش کالاهای تان داشته باشند؛ شما باید بتوانید با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد این ها و استفاده درست از آن ها یکی از بهترین باکس ها را انتخاب کرده و از آن ها برای بسته بندی محصولات تان بهره گیری کنید. شما باید بتوانید قیمت هاردباکس ها، انواع آن، ویژگی های فوق العاده آن را در نظر گرفته و سپس یکی از بهترین باکس ها را با توجه به ویژگی هایش انتخاب کنید. در این بخش می خواهیم به این ویژگی های منحصر به فرد اشاره کنیم؛ ویژگی هایی که باعث شده اند تا این باکس ها تا این حد محبوب شوند و از آن ها در کسب و کارهای مختلف بهره گیری شود.

• مقاوم در برابر ضربه

هاردباکس ها در برابر بیشتر ضربه هایی که ممکن است در اثر جابه جایی، سرعت، یا حتی زمین افتادن به آن ها وارد شود، مقاوم هستند؛ به همین دلیل است که از آن ها برای بسته بندی کردن کالاهایی که قرار است صادر شوند، استفاده می کنند. شما نیز می توانید با بهره گیری از این جعبه ها و بسته بندی محصولات تان از کالاها مراقبت کرده و آن ها را سالم به دست مشتریان برسانید. وقتی محصول سالم به دست مشتری می رسد، می تواند برای شما مفید باشد و آن را به مشتری ثابت تبدیل کند.

• تنوع در قیمت و مدل ها

این نوع باکس ها با مدل های مختلفی تولید می شوند که هر یک از آن ها می تواند به شما در کسب و کارتان کمک کند؛ بالا بودن تنوع جعبه ها می تواند به شما کمک کند که راحت تر و با دست باز انتخاب کنید. این موضوع سبب شده تا استفاده از این جعبه ها همگانی شود. پس تنوع مدل ها می تواند دلیل خوبی باشد که شما مدلی را که خودتان دوست دارید خریداری کنید؛ در این صورت در یک زمینه مدل ها مختلف خواهند بود. در رابطه با تفاوت قیمت نیز، شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از بهترین باکس ها را که قیمت مناسبی دارد خریداری کنید. این جعبه ها در گروه های مختلفی از قیمت ها تولید می شود که می تواند به شما در خرید به صرفه تر کمک کند.

• قابل استفاده در تمام موقعیت ها

شما می توانید از این جعبه ها در تمام موقعیت های جغرافیایی بهره گیری کنید؛ یعنی این که باکس ها می توانند در برابر آب و هوای مرطوب، شرجی، گرم و … کارآیی بسیار خوبی داشته باشند. شما هم می توانید از این جعبه ها در کسب و کارتان استفاده کنید؛ برخی ها فکر می کنند این جعبه ها نیز در برابر آب و رطوبت سریع قابلیت خود را از دست می دهند؛ اما این طور نیست و شما می توانید از این باکس ها به راحتی در همه شهر ها استفاده کنید.

مطالعه کنید :  سفارش جعبه فوری | تماس : 09302732718

• دوستدار محیط زیست

این جعبه ها با مقوا سخت ساخته می شوند و می توانند علاوه بر کمک به شما، به طبیعت نیز کمک کنند. در صورتی که کارتان با این جعبه ها تمام شد، می توانید به نحو دیگری از آن ها استفاده کنید. اما در کل شما می توانید این جعبه ها را به راحتی بازیافت کنید. به همین دلیل است که می گوییم این جعبه ها دوستدار محیط زیست هستند و شما می توانید با بازیافت به نحوی دیگر از آن ها استفاده کنید.

• طراحی بسیار عالی

با توجه به این که قیمت هاردباکس ها با هم متفاوت است، آن ها انواع مختلفی نیز دارند. با در نظر گرفتن این که طراحی هر کدام از این مدل ها می تواند شما را جذب خود کند، شما باید با توجه به این طراحی ها و نوع محصولات تان یکی از این باکس ها را انتخاب کنید.

در کل این جعبه ها ویژگی های خارق العاده ای دارند که می توانند تمام کسب و کارها را جذب خود کنند. شما هم می توانید با انتخاب یکی از این جعبه ها البته با در نظر گرفتن قیمت هاردباکس، به کسب و کار خود کمک کنید. پس با انتخاب درست جعبه ها، فروش خود را بیشتر کرده و به یکی از بهترین ها تبدیل شوید. این گونه این شما هستید که از رقیبان تان پیشی گرفته اید؛ در این صورت فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت هاردباکس و تبلیغات کالا

قیمت هاردباکس و تبلیغات کالا

چگونه می توان با استفاده از این جعبه ها کار تبلیغات را انجام داد؟ آیا این باکس ها می توانند به شما کمک کنند تا فروش خوبی داشته باشید و برند خود را به دیگران معرفی کنید؟ چه چیزی دراین هاردباکس ها نهفته است که می تواند چندین کار را با هم انجام دهد؟ شاید این موضوعات مطرح شده، سوال خیلی از خریداران باشد؛ شاید آن ها بخواهند بدانند که آیا می شود با استفاده از این باکس ها تبلیغات را نیز شروع کرد؟ در این بخش به شما خواهیم گفت که هاردباکس ها ناممکن ها را ممکن می کنند و شما می توانید با استفاده از آن ها به اهداف تان برسید.

این جعبه ها دارای کاربردهای بسیار فوق العاده ای هستند و می توانند به شما کمک بسیار زیادی بکنند؛ شما می توانید با بهره گیری درست از این جعبه ها تبلیغات کسب و کارتان را نیز شروع کنید. با چاپ نام شرکت، اطلاعات محصول، آدرس، کد QR و چیزهایی مانند این ها می توانید تبلیغات کسب و کار خود را با روش دیگری نیز انجام دهید. وقتی این اطلاعات را روی جعبه ها چاپ می کنید، به آن ها این اطمینان را می دهید که با آن ها صادق هستید و آن ها می توانند با اسکن کردن کد به اصل بودن محصول شما پی ببرند. در این صورت شما کارتان را انجام داده اید و فقط باید منتظر نتیجه کارتان باشید.

با در نظر گرفتن این که می توانید روی این جعبه ها چاپ انجام دهید، پس طبیعی است که بتوانید با آن ها برندسازی نیز کنید. شما باید با خلاقیت یکی از بهترین لوگو ها را برای شرکت انتخاب کرده و آن را چاپ کنید. با این آرم های خاص در یاد همه خریداران خواهید ماند. در کل چاپ روی جعبه ها می تواند ظاهر آن ها را نیز برای مشتری ها زیباتر کند و تمام این ها به تصمیم و انتخاب خود شما برمی گردد. با استفاده از روش چاپ روی باکس ها می توانید ارزش کالای داخل آن را نیز بالا ببرید.

قیمت هاردباکس و انواع آن

جعبه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها نیز ویژگی های متفاوتی دارند؛ این شما هستید که باید با توجه به چند فاکتور مهم یکی از آن ها را خریداری کنید. در این بخش می خواهیم به گروهی از پرکاربرد ترین و جذاب ترین هاردباکس ها اشاره کنیم که از لحاظ قیمت، زیبایی و کیفیت بسیار عالی هستند و شما می توانید یکی از آن ها را با توجه به نوع کالاهای تان انتخاب کنید. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با انواع جعبه هاردباکس ها آشنا شوید.

1. هاردباکس تلسکوپی

یکی از پر مصرف ترین و شناخته شده ترین جعبه هایی است که امروزه در بازار کاربرد بسیار زیادی دارد؛ این نوع جعبه از دو بخش درست شده است که داخل یکی از قسمت ها کالا قرار می گیرد و بخش دوم به صورت یک درب عمل می کند. البته لازم به ذکر است که این نوع هاردباکس در مدل های دو تکه و سه تکه نیز تولید می شود که هر یک از آن ها در کسب و کارهای مختلفی استفاده می شوند. شما می توانید از این نوع جعبه برای بسته بندی پوشاک، مواد غذایی و چیزهایی مانند این استفاده کنید. قیمت هاردباکس این نوع جعبه به طوری است که شما می توانید به راحتی آن ها را خریداری کنید.

مطالعه کنید :  ساک دستی آماده | سفارشات : 09905637890

هاردباکس تلسکوپی

2. هاردباکس کشویی

همان طور که از نام این نوع جعبه مشخص است، به صورت کشو باز و بسته می شود و مانند مدل قبلی از دو تکه تشکیل شده است. با وجود این که بخش های این نوع باکس به صورت کشویی داخل هم قرار می گیرند. شما هم می توانید از این نوع جعبه برای بسته بندی لوازم بهداشتی و همچنین لباس بهره گیری کنید. این باکس نیز در جایگاه خود پرفروش می باشد اما قیمت هاردباکس ها با یکدیگر متفاوت است. قیمت هاردباکس می تواند تعیین کننده این باشد که کدام نوع را باید خریداری کرد.

3. هاردباکس مگنتی

با توجه به نام این نوع جعبه در ساخت آن ها از آهن ربا استفاده می شود تا درب ها راحت تر باز و بسته شوند. باید در خرید آن ها به قیمت هاردباکس ها توجه کرد. این نوع جعبه ها طراحی زیبا و لوکسی دارند که سبب شده تا قیمت هاردباکس ها افزایش یابد. شما می توانید برای بسته بندی عطر و ادکلن، طلا و زیورآلات، ساعت، لوازم بهداشتی و … از این جعبه بهره گیری کنید. با توجه به این که قیمت هاردباکس های مگنتی کمی نسبت به مدل های قبلی بیشتر است، پس باید از آن ها برای بسته بندی کالاهای لوکس استفاده کرد.

4. هاردباکس کتابی

همان طور که از نام این نوع جعبه مشخص است، به صورت کتابی باز و بسته می شود و البته یکی از پرفروش ترین جعبه ها با قیمت هاردباکس مناسب است. وقتی قیمت هاردباکس یک جعبه به صرفه باشد، افراد زیادی جذب آن نوع باکس خواهند شد و آن را خریداری خواهند کرد. از این نوع جعبه برای بسته بندی لوازم التحریر استفاده های بسیار زیادی می شود.

5. هاردباکس استوانه ای

قیمت هاردباکس استوانه ای بالاتر از انواع دیگر است؛ به دلیل این که برای ساخت و تولید آن ها مدت زمان بیشتری نیاز است و باید انرژی بیشتری صرف شود. شکل خاص این نوع جعبه باعث شده تا برای بسته بندی لوازم آرایشی، عطر، شمع و … از این ها بهره گیری شود. شما نیز می توانید با استفاده از این جعبه ها زیبایی محصول تان را چند برابر کنید.

هاردباکس های مختلف دیگری نیز وجود دارند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند؛ برای مثال شما می توانید از هاردباکس دستگیره دار، هاردباکس با روبان و … نیز بهره گیری کنید. قیمت هاردباکس های مختلف نیز متفاوت است و هر کدام از آن ها می توانند افزایش یا کاهش قیمت داشته باشند. این شما هستید که می توانید با استفاده از این جعبه ها به کسب و کار خود کمک کنید. این باکس ها دارای تفاوت های اساسی با هم هستند با وجود این که نقاط مشترک زیادی نیز دارند.

قیمت هاردباکس و کاربردهای آن ها

این جعبه ها کارآیی های بسیار زیادی دارند و شما می توانید از آن ها در زمینه های مختلفی بهره گیری کنید؛ اما بعضی از این جعبه ها در برخی از کسب و کارها کاربردهای بیشتری دارند و شما می توانید با توجه به این کارآیی ها از آن ها استفاده کنید. در ادامه این بخش به شما خواهیم گفت که چه کاربردهایی وجود دارد که می تواند شما را به جعبه ها و استفاده از آن ها جذب کند. قیمت هاردباکس نیز می تواند تاثیر خود را روی کاربردها بگذارد.

• شما می توانید از این جعبه ها در صنایع غذایی استفاده کرده و آن ها را در محیطی امن بسته بندی کنید؛ برای مثال شکلات باید در یکی از این جعبه ها بسته بندی شود تا سالم به مقصد برسد.

• همان طور که می دانید وسایل آرایشی و بهداشتی باید در جعبه هایی بسته بندی شوند که آلودگی وارد آن ها نشود یا نشکنند. پس شما می توانید برای بسته بندی چیزهایی مانند عطر و ادکلن از این جعبه ها استفاده کنید.

• موبایل و وسایل الکتریکی باید در باکس هایی بسته بندی شوند که هم طراحی خوبی داشته باشند و هم بتوانند از موبایل و یا وسایل دیگر مراقبت کنند. جعبه ها می توانند حکم سالم رسیدن یا نرسیدن محصولات را داشته باشند.

• استفاده از این باکس ها برای بسته بندی گل و گیاه نیز مناسب است؛ شما می توانید با استفاده از استحکام و مقاومت این جعبه ها از گل های خود نیز مراقبت کنید.

• برای کادو دادن باید سراغ جعبه ای رفت که قیمت هادرباکس آن مناسب باشد و علاوه بر آن بر ارزش کادو نیز بیافزاید؛ شما می توانید با توجه به قیمت هاردباکس یکی از این جعبه ها را انتخاب کرده و کادو خود را در آن بسته بندی کنید.

فروشگاه اینترنتی جعبه آمادهمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه اینترنتی جعبه آماده

جهت مشاوره تخصصی و سفارشات با شماره های زیر تماس بگیرید : 09302732718 - 09905637890

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *