جعبه چوبی یلدا سایز 30 در 20 ارتفاع 6 کد 1289

مشخصات جعبه 

جنس : چوب 3 میل

ابعاد : 30 در 20 ارتفاع 6 ( قابل تغییر در ابعاد دلخواهتان )

مناسب برای : آجیل ، شب یلدا و ….

ظرفیت : 1 تا 1 کیلو و 200 گرم آجیل 

تقسیم کننده متحرک و قابل تغییر از 6 خانه به 4، 3 و 2 خانه شدن

نوع قفل : قفل و لولا فلزی

موارد اضافی : قابلیت حک لوگو و متن دلخواه شما

حداقل سفارش : 1 عدد

جعبه چوبی یلدا

شب یلدا یکی از اعیاد و روزهای بزرگ ما ایرانیان می باشد که در این شب خانواده ها و افراد همراه عزیزان شان به دور هم دیگر جمع می شوند و با هم دیگر این شب را جشن گرفته و به هم دیگر هدیه می دهند. در شب یلدا خانواده ها گرد هم می آیند و تزئینات مختلفی انجام می دهند. تزئینات شب یلدا شامل انار، کتاب های شعر، فال و … هستند و جعبه های چوبی هم برای بسته بندی کادوهای آن استفاده می شود. جعبه های چوبی از آن جایی که شکل سنتی و دیرینه در زندگی مردم دارند در شب یلدا به وفور استفاده می شود. بنابراین جعبه چوبی یلدا می توانند کاربرد زیادی داشته باشد و شما از آن ها بهره بگیرید.

خرید جعبه چوبی یلدا

جعبه های چوبی یلدا کاربرد زیادی دارند؛ هم برای بسته بندی به شمار می رود و هم این که برای قرار دادن آجیل استفاده می شود. شما می توانید برای خرید جعبه ها به سراغ مجموعه های مختلف بروید و یکی از روش هایی که برای خرید جعبه ها می توانید استفاده کنید، خرید اینترنتی است. شما می توانید انواع جعبه چوبی یلدا را از فروشگاه جعبه آماده با بالاترین کیفیت تهیه کرده و نه تنها در روزهای یلدا بلکه در دیگر ایام سال هم برای قرار دادن خشکبار استفاده کنید.

مشخصات جعبه چوبی یلدا

این جعبه از چوب سه میل تولید می شود و حدودا ابعاد 30 در 20 داشته که قابلیت تغییر هم دارد. جعبه های چوبی از تقسیم کننده های متحرک برخوردار است و می تواند آن ها را نیز تغییر داد. یک قفل لولایی و فلزی در این جعبه کار گذشته شده تا درب جعبه کاملا سفت و محکم شود. همین طور شما می توانید در صورت نیاز لوگو و یا متن مد نظرتان را هم روی آن ها چاپ کنید.

فروشگاه جعبه آماده این کار را برای شما انجام می دهد. شما می توانید در کم ترین زمان ممکن به مقدار حداقل یک سفارش این محصول را تهیه کنید و محدودیتی در تعداد سفارش شما وجود ندارد. جعبه های چوبی یلدا بسیار زیبا و جادار هستند و می توانند سفره های یلدا شما را زیباتر کنند و برای پذیرایی هم مناسبند.

خرید جعبه چوبی از فروشگاه جعبه آماده

فروشگاه جعبه آماده به شما با کیفیت ترین جعبه های چوبی را عرضه می کند، از آن جایی که مردم علاقه زیادی به استفاده از محصولات چوبی دارند، نمونه های بی کیفیت این جعبه ها در بازار زیاد هستند، در صورتی که فروشگاه جعبه آماده به شما جعبه چوبی یلدا اصل و تولید شده با چوب با کیفیت را عرضه می کند. مبحث دیگر قیمت مناسب این جعبه هاست.

با نزدیکی به شب یلدا، جعبه های متناسب این عید، افزایش قیمت پیدا می کنند، در صورتی که فروشگاه جعبه آماده برای رفع نیازهای مشتریان و رفاه حال آن ها، قیمت مناسبی برای جعبه های چوبی آماده یلدا سایز 30 در 20 در نظر گرفته و آن ها را به دست مشتریان در سرتاسر ایران می رساند.

سفارشات عمده و تکی جعبه چوبی آماده : 

 

تماس ---> 09905637890

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه چوبی یلدا سایز 30 در 20 ارتفاع 6 کد 1289”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه چوبی یلدا سایز 30 در 20 ارتفاع 6 کد 1289”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *