جعبه هدیه سایز 50 در 30 ارتفاع 15 پک 5 تایی کد 1254

مشخصات

جنس : مقوای ایندربرد 350 گرم، کف کار دولایه، ویترینی طلقی ( سایز و رنگ قابل تغییر است )

ابعاد : 50 در 30 ارتفاع 15

مناسب برای : هدیه، مزون های لباس و هر مورد دیگری که نیاز دارید … 

حداقل سفارش : 5 عدد

جعبه هدیه سایز 50 در 30

جعبه هدیه از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است؛ به همین دلیل شکل ظاهری آن ها اهمیت زیادی دارد. امروزه جعبه های هدیه به نسبت گذشته مهم تر شده اند و حتی تاثیر زیادی روی هدیه ای که داخل آن است می گذارد و نظر افراد را به خودشان جلب می کند؛ جعبه های کادو دارای اشکال مختلفی هستند و با توجه به مناسبت های گوناگون می توانند تغییر کنند.

شما هر هدیه ای که بخواهید به عزیزان تان بدهید می توانید از جعبه های آماده بهره بگیرید. جعبه های هدیه امروزه آن قدر پرکاربرد شده اند که حتی در ارسال لباس و … هم به کار می روند. طراحی های جعبه آماده روز به روز مهم تر شده و امروزه ما شاهد جعبه های هدیه در جنس های مختلف هستیم.

جنس جعبه هدیه سایز 50 در 30

این جعبه از مقوای ایندربرد تولید شده اند و حدودا 350 گرم وزن داشته و کف کار آن هم دو لایه است. مقوای ایندربرد همان طور که می دانید از جمله رایج ترین مقواها می باشد که در صنایع بسته بندی و چاپ به وفور استفاده می شود. این نوع مقوا دارای گرماژ بالا بوده و کیفیت زیادی دارد. البته در ویترین جعبه های هدیه از طلق استفاده شده است که باعث می شود تا محصول نمایان شود و به جذابیت آن افزوده گردد. شما می توانید از جعبه های آماده در هر زمانی که نیاز دارید بهره گرفته و از آن ها استفاده کنید.

نحوه خرید جعبه هدیه سایز 50 در 30

در حال حاضر روش های جدیدی برای خرید جعبه ها وجود دارد و دسترسی افراد را به آن ها راحت تر کرده است. شما می توانید جعبه های هدیه را در کم ترین زمان ممکن و به صورت آماده تهیه کنید و از آن ها بهره بگیرید. خرید اینترنتی سبب می شود تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن از محصولات مختلف استفاده کنید

همین طور خرید آنلاین یک سری ویژگی های گسترده ای دارد، به عنوان مثال شما می توانید در هر جایی که هستید این جعبه ها را سفارش داده و آن ها را درب محل تحویل بگیرید. همین طور خرید اینترنتی دسترسی شما به مجموعه های معتبر مانند فروشگاه های جعبه آماده را آسان می کند و شما می توانید بدون هزینه های جانبی خرید حضوری، این محصولات را تهیه کنید.

خرید انواع جعبه هدیه از فروشگاه جعبه آماده

فروشگاه جعبه آماده مرکز تخصصی جعبه ها و کارتن های آماده می باشد که به شما انواع جعبه های آماده هدیه را ارائه می دهد. شما می توان انواع و اقسام این جعبه ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. جعبه هدیه برای بسته بندی حتی محصولات خانگی و کالاهای مختلف به کار می رود. شما می توانید در تعداد کم و بدون محدودیت این محصولات را از فروشگاه جعبه آماده تهیه کنید و از آن ها بهره بگیرید. این فروشگاه سفارشات مشتریان را در کم ترین زمان ممکن ثبت کرده و آن را به شما می رساند.

مشاوره و خرید انواع جعبه : 

 

تماس ---> 09302732718

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه هدیه سایز 50 در 30 ارتفاع 15 پک 5 تایی کد 1254”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه هدیه سایز 50 در 30 ارتفاع 15 پک 5 تایی کد 1254”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *